Odpowiedzi

2010-03-30T17:12:19+02:00
Zawsze, gdy spotka sie dwoje kumpli (Romek i Adrian), którzy nie widzieli sie od dawno dawna mogą porozmawieć o wszystkim i to właśnie tak wyglada:
- Cześć! - Romek
-Cześć! Jam my dawno sie nie widzieliśmy. - Adrian.
-No tak wyszło, co nowego u Ciebie w pracy.? - Romek.
- a wiesz pare rzeczy sie zmieniło ale lepiej wyjdźmy z tego pubu bo wiesz "ściany miają uczy" gdy to mówił Adrian, podejżliwie spojżał sie na osoby siedzące przy barze pomijające piwo.
- No dobrze, to gdzie idziemy i opowiedaj bo jestem niecierpliwy.
- No dobrze - Odparł Adrian i zaczą mówić - Moja firma zaczeła sie rozwijać jesteśmy juz 3 najwieksza firma w polsce. Ale słyszałem, że niestety, że twoja praca plajduje i "za wyskie progi na twoje nogi" no niestety, jak zdąbędziemy 2 miejśće w polsce to zatrudnie Ciebie i twoim zdaniem najleprzych twoich prawodnikó.
- Och, dziękuje. Naprawde jestem szczęśliwy, nie wiedziałem, że aż taki jesteś dobro duszny. - Odparł, ucieszony Romek.
- No widzisz, no słyszałem, że twoja firma i pracownica są bardzo dobrzy tylka wam nie wyszło wiec wiesz, leiej mieć Wróbla w garści niż gołębia na dachu i żebyś mnie wsypywał przed firmami z ktorymi konkuruje,
- No masz racje, no dobrze to sie jeszcze dogadamy a reeaz musze już spadać bo moja żonka czeka z obiadem :). - Romek z uśmiechen na twarz porzegnał sie z Adrianem i pomkną do taxówki.
- No to narazie Romku, pozdrów żone i dzieciaki. nara :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:12:38+02:00
1 )

-Hej Pati.! ale mam wiadomość.!
-ciii..! ściany mają uszy.. rodzice są obok. zamknij drzwi

2 )

-Łukasz zajął ostatnie miejsce w konkursie biologicznym..
-och.. to pewnie strasznie jest smutny..
-masz rację.. ale cóż.. za wysokie progi na jego nogi

3 )

-hej! dziś na chemii miałam sobie wybrać ; albo dostać 4 albo Pan zadałby mi jeszcze jedno pytanie i miałabym szansę na 5.. ale usiadłam z czwórką..
-masz rację .. lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu..
:D
3 5 3
2010-03-30T17:13:44+02:00
-Cześć Marek! Możesz wyjść na podwórko? mowie ci co się dzisiaj wydarzyło w szkole...
-Tomek.. ciszej bo tutaj sciany mają uszy. Wszystko opowiesz mi gdy tylko zejdę do ciebie na podwórko.
______
- Słyszałeś na jakie studia ma zamiar dostać się Tomek?
- Nie, a dlaczego pytasz ?
- bo slyszałam że prawdopodobnie do najlepszch w Krakowie!
- Wątpie że się dostanie.Za wysokie progi jak na jego nogi!
_______

- Byłem dzisiaj w poszukiwaniu pracy. Mam dwie oferty: Zacząć pracowac od dzisiaj u nas w Polsce za niższą stawkę, lub kolega ma mi załatwić do Norwegii za ,,grubsze'' pieniądze, jak mślisz którą się podjąć
- Ja na twoim miejscu wolałabym pracować w Polsce. Jest bardziej pewna i lepszy wróbel w garści niz golab na dachu!