Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:03:26+02:00
Scrooge zajmował się handlem. Majątku głównie dorobił się na tym że oszczędzał na wszystkim. Jadł oszczędnie, żył w chodzie, nie dawał dadków, nie kupował prezentów blizkim, starał się zarobić jak najwięcej.
10 3 10
zle
Po zmarłym przyjacielu z którym pracował w jednym z sklepie !!! a nie to ^^^^
2010-03-30T17:04:14+02:00
Nie obchodził Świąt , nie kupował prezentów , palił mało w pokoju - miał bardzo małe zapasy węgla , Był oszczędny , nie robił sobie żadnych przyjemności. był jednym słowem sknerą. ;)