Przetłumacz zdania na J.NIEM :P stosujac liczbe mn. i poj.( a takze urzywajac słownie liczebników)
1. Ile kosztuje kilogram bananów?
2. Potrzebuję pół kilo pomidorów, litr mleka, karton soku pomarańczowego i słoik miodu.
3. Prosze mi dać jeszcze dwa kilogramy kartofli i torebke czipsów paprykowych.
4. Ile to razem wynosi?
5. Moja mama potrzebuje dwa kubki jogurtu i dwie butelki oliwy z oliwek.
6. Czego pan sobie rzyczy?
7. Czy potrzebuje pan cos jeszcze?
8. To bylo by wszystko.
9. To wszystko wynosci 39,52 Euro.
Prosil bym o wszystkie LICZEBNIKI PISANE SŁOWNIE:) dziekuje i pozdrawiam:D

2

Odpowiedzi

2010-03-30T17:05:28+02:00
1.Wie viel kostet ein Kilo Bananen ?
2.ich brauche 0,5 kilo tomaten , 1 l milch ,ein karton orangensaftl und ein glas honig.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:26:48+02:00
1. Wie viel kostet ein Kilo Bananen?
2. Ich brauche ein Pfund Tomaten, einen Liter Milch, Karton Orangensaft und ein Glas Honig.
3. Bitte geben Sie mir sogar zwei kg-Sack von Kartoffel-Chips und Paprika.
4. Wie viel Uhr ist es?
5. Meine Mutter braucht zwei Tassen Joghurt und zwei Flaschen Olivenöl.
6. Was willst du?
7. Brauchen Sie etwas anderes?
8. Es wurde von allen.
9. Das ist alles raus von Euro 39,52.