Odpowiedzi

2010-03-30T17:05:40+02:00
Po pierwsze to nie wiersz, a fraszka. W tej fraszce chodzi o to że młodzi musza się wyszałeć, a im w tym przeszkadzają starsi ludzi któŻy nażekają. Młodość nie wieczność, starość nie radość jak to moja Babcia mówi.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:12:51+02:00
O to ,że starsi ludzie nie zawsze rozumieją mlodzież ,
a czasem nawet nie starają się jej zrozumieć.
W fraszce Kochanowski porównal mlodzież do wiosny,
ponieważ chcial uświadomić fakt, iż mlodzież musi się wyszaleć,
a każdemu czlowiekowi ktory tego nie rozumie i odmawia mlodym prawa do wiosennej radości uświadamia że jest przesadnie niemądry i chce dzialać jakby wbrew naturze.

Mam nadzieje , że pomoglam =]
2 3 2