Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T17:07:05+02:00
180-125=55
55+55=110-oba kąty
360-110=250
250:2=125stopni
odp.ten romb ma kąty o mierze :125,125,55,55stopni
(liczę na naj na pewno dobrze)
2010-03-30T17:08:58+02:00
190-125=65

65*2=130

360-130=230

230/2=115

jeden kąt 65 drugi 115
2010-03-30T17:29:38+02:00
180-125=55
360- (2*55)=360-110=250
(bo suma miar kątów wewnętrznych rombu to 360)
250/2=125

Miara kątów wewnętrznych tego rąbu to 125;125;55 i 55