Odpowiedzi

2010-03-30T17:04:42+02:00
Hmmm pracy można szukać w internecie ale także w prasie:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:05:33+02:00
W internecie
w prasie
w urzędzie pracy
3 2 3
2010-03-30T17:06:37+02:00
W gazetach :) w internecie można naprzykład tez iśc do jakiegoś macdonalda i spytać się czy nie potzrzebują jakiegoś pracownika... :) Trzeba także uważać żeby nikt nie oszukał..
2 4 2