Odpowiedzi

  • Duox
  • Rozwiązujący
2010-03-30T17:05:34+02:00
Można to rozpoznać dzięki wskaźnikom który w odpowiednim odczynie zmieniają kolor na charakterystyczny dla niego.
Po skali pH.
1 2 1
2010-03-30T17:06:08+02:00
Bierzemy papierek wskażnikowy:
pod wpływem zasad przyjmuje kolory "zimne"
kwasy kolory "ciepłe"
obojętny - nie zmienia koloru
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:06:34+02:00
Można to stwierdzić za pomocą wskaźników, np.: uniwersalnego papierka wskaźnikowego, oranżu metylowego albo fenoloftaleiny.
2 4 2