Napisz opowiadanie wykorzystując jak najwięcej wyrazów:
wychylić się,
grochówka,
charakter,
chirurgia,
pycha,
oddychanie,
charcik,
podsłuchują,
ochotnik,
strach,
wichura,
chronometr,
szlochać,
kucharka,
zapach,
usychać,
chrzan,
hałasować,
huczny,
harować,
heca,
hojny,
hazard,
historia,
hamowanie,
histeria,
hiena,
hiacynt

z góry dziękuje

PS: proszę nie wysyłać jakiś żartów

PSS: poproszę to na (termin ostateczny) 31.03.10 godz. 06:30

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:15:29+02:00
Szkolna kucharka szlochała, czując zapach dochodzący z kuchni. Ogarnął ją strach, bo dodała do grochówki za dużo chrzanu. Stało się to, bo kucharka wczoraj harowała i nie miała do niczego głowy. Tymczasem uczniowie urządzili kolejną hecę: opowiadali niestworzone historie o hienie i charcie, w które nikt nie chciał wierzyć. Hałasowali przy tym bardzo. Mało przejmowali się histerią, która ogarnęła kucharkę. Tymczasem na dworze rozpętała się wichura. Uczniowie wychylali się, by spojrzeć za okno, ciekawi, czy w taką pogodę pójdą do domu. W porę dojrzeli chirurga ze stalowym wręcz charakterem który wracał z pracy do domu. Wiedzieli, że był hojny i czasem częstował ich cukierkami, więc cichcem wykradli się z klasy.
2010-03-30T17:50:38+02:00
Pewnego dnia strasznie pyszna hiena, hucznie hałasowała. Chciała albowiem zwrócic na siebie uwagę hojnego mężczyzny, który zakochał się w kucharce, która pysznie gotowała. Hiena zawsze podkradała się do kuchni i podsłuchiwała rozmowy dwojga zakochanych oraz podjadała wyśmienitą grochówkę. Charakterek miała niezwykle histeryczny. Pewnego dnia wszystko się wydało, gdy wichura przewróciła garnek z zupą na hienę.Zła hiena została ukarana i szlochała do końca swego życia.
1 5 1