Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:12:15+02:00
L.poj mianownik RUDZIK
dopełniacz RUDZIKA
celownik RUDZIKOWI
biernik RUDZIKA
narzędnik RUDZIKIEM
miejscownik RUDZIKU
wołacz RUDZIKU!

l.mn mianownik RUDZIKI
dopełniacz RUDZIKÓW
celownik RUDZIKOM
biernik RUDZIKi
narzędnik RUDZIKAMI
miejscownik RUDZIKACH
wołacz o RUDZIKI!
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T17:14:12+02:00
Lp. lmn.
M.rudzik M. rudziki
D.rudzika D.rudzików
C.rudzikowi C.rudzikom
B.rudzika B.rudziki
N.rudzikiem N.rudzikami
Ms.rudziku Ms.rudzikach
W.rudziku! W.rudziki!
2010-03-30T17:14:16+02:00
L. poj.
M.Rudzik
D.Rudzika
C.Rudzikowi
B.Rudzika
N.Rudzikiem
Msc.Rudzikowi
W.Rudziku

l.mn.
M.Rudziki
D.Rudzików
C.Rudzikom
B.Rudziki
N.Rudzikami
Msc.Rudzikach
W.Rudziki
1 5 1