Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T17:17:02+02:00
A:dzień dobry czy mogę prosić o kg bananów
b:tak proszę 2 złote
a:dziękuje do widzenia


a:Good morning can i have kilos banana
b:Yes sure two founds
a:thank you.Good bye
(liczę na naj)

Najlepsza Odpowiedź!
  • xkia
  • Rozwiązujący
2010-03-30T17:18:12+02:00
Po polsku :

K : Dzieńdobry !
S : Dzieńdobry
K : Poproszę 2 kilogramy mąki i ...
S : Dobrze, już podaję . Co jeszcze ?
K : Może jeszcze trochę tych cukierków. Są one dobre ?
S : Tak, jak najbardziej !
K : To poproszę tak z 20 deko.
S : Dobrze, to będzie tyle ?
K : Tak, dziękuję bardzo.
S : Ja również dziękuję !
K : Dowidzenia !
S : Dowidzenia !

Po angielsku :

Good morning !
Good morning !
I'd like 2 kg of flour, and ...
Well, now I give. What else?
Maybe even a little bit of candy. They are good?
Yes, absolutely!
It's just ask the 20 grams.
Well, it will be enough?
Yes, thank you very much.
I also thank you!
Bye!
Bye!