Odpowiedzi

2009-11-01T14:55:25+01:00
Do państw tego ostatniego typu należą zapewne kraje Bliskiego i Dalekiego Wschodu, chociażby starożytna Babilonia, Egipt, Chiny czy Indie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:02:13+01:00
Wielkie cywilizacje starożytnego Bliskiego Wschodu: Palestyna, Egipt, Mezopotamia, Asyria, Indie, Chiny i Persja
1 5 1
2009-11-01T15:20:48+01:00
Do państw tego ostatniego typu należą zapewne kraje Bliskiego i Dalekiego Wschodu, chociażby starożytna Babilonia, Egipt, Chiny czy Indie.