Zad1.
suma miar kąta srodkowego i wpisanego opartych na tym samym łuku jest równa 72⁰.różnica miar tych katów wynosi:
a)48⁰
b)13⁰
c)24⁰
zad.2.
dane sa kolejne długości boków czworokąta. w który czworokąt mozna wpisać koło?
a)1,2dm;6cm;18cm;2,4dm
b)7cm;3cm;6dm;6,4dm
c)5m;1m;100cm;50dm
zad.3.
dane są kolejne kąty czworokąta. na którym czworokącie można opisać koło:
a)70⁰,110⁰,30⁰,150⁰
b)75⁰,25⁰,105⁰,155⁰
c)37⁰,133⁰,143⁰,47⁰

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-01T13:22:15+02:00
1)
odp: C)
2)
odp: A)
3)
odp: C)
2010-04-01T13:25:02+02:00