Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:16:25+02:00
"Zakwasy" powstają w mięśniach od nadmiernego wysiłku fizycznego. Gdy nasze mięśnie ciężko pracują, nie uzyskują odpowiedniej ilości potrzebnego tlenu. Szybko się męczą. Wytwarza się w nich kwas mlekowy, spowodowany procesem spalania glukozy. W następny dzień lub za dwa dni po nadmiernym wysiłku odczuwamy silny ból mięśni.
2 5 2
2010-03-30T17:19:29+02:00
Zakwasy powstają na skutek tzw. przetrenowania .Są to uszkodzenia tkanki mięśniowej ,wytwarza się wtedy kwas mlekowy i dlatego odczuwamy ból.Powstają ponieważ :(Np.)
-dochodzi do obrzęku komórek mięśniowych
-procesów zapalnych
:D

1 5 1