Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:19:42+02:00
*Dzień dobry !
~ Witam ! Jak się pani miewa .?
* A dobrze, dziękuje. A pan.?
~ Nie narzekam, ale ostatnio coraz gorzej..
Ladną mamy dzisiaj pogodę, czyż nie .?
* O, tak . Tylko ten huk mi przeszkadza.
~ Na dworcu kolejowym zazwyczaj jest halas.
* Coś się ten pociąg spóźnia..
Zauważyl pan .?
~ Ma jeszcze dwie minuty .
* O ! To jeszcze zdążę kupić Gazetę Wyborczą.
~ Niech się pani pośpieszy, bo lada chwila tu będzie.
* Dobrze. Chorąży zawsze zdąży !
~ Oby ! Do widzenia !
* Do widzenia!
1 5 1
2010-03-30T17:22:07+02:00
-Dzień dobry!
-Dzień dobry!
-Gdzie pani jedzie, bo widzę że dużo bagażów pani bierze z sobą.
- Tak mam dużo bagażów bo jadę z rodziną na wycieczkę do Zakopanego. A pani gdzie jedzie?
- Ja jadę sama i dlatego mam mały bajarz.
- Rozumiem, a gdzie??
- Do rodziny.
- Aha no to miłego pobytu u rodziny.
- Dziękuję. Ja rónież życzę pani miłego pobytu w Zakopanem.
- Dziękuje również. Do widzenia.


Nie wiem czy starczy ale jest!
2 3 2