Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:03:40+01:00
Stereotyp pozytywny- jest to pozytywny poląd żywiony przez pewną grupę ludzi na jakiś temat, niekoniecznie prawdziwy.
Np. Polki są piękne,


Stereotyp negatywny- jest to negatywny poląd żywiony przez pewną grupę ludzi na jakiś temat, niekoniecznie prawdziwy
Np. Polacy kradną,
Blondynki są głupie
34 4 34
2009-11-01T15:04:50+01:00
Stereotyp pozytywny to coś utrwalonego w świadomości społecznej, karykaturalny na pozytywność a negatywny to, to samo co pozytywny tylko na negatywność ;D
16 2 16
2009-11-01T15:15:52+01:00
Stereotyp pozytywny to coś utrwalonego w świadomości społecznej, karykaturalny na pozytywność a negatywny to, to samo co pozytywny tylko na negatywność
14 2 14