Odpowiedzi

2010-03-30T17:16:08+02:00
Dieta wegeteriańska jest to taka która polega na tym , że sie nie je mięsaa...
Ani żadnych wytworów z mięsa. Je się np sałatki jogurty wszystko dosłownie oprócz mięsa
2010-03-30T17:16:10+02:00
Dieta wegetariańska jest to dieta, która nie zawiera mięsa. Człowiek praktykujący tą dietę -wegetarian je wszystko, oprócz wszelkiego mięsa, ryb ( chociaż niektórzy ryby akurat jedzą).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:18:39+02:00
Dieta wegetariańska:

to taka w której nie uwzględnia się potraw miesnych np.: szynka, drób, czasami jaj i nabiałów ze względu na pobudki : etyczne bądź zdrowotne. Mozna jeść: owoce, warzywa, -niektórzy wegetarianie spżywaja ównież ryby