Napisz kilku zdaniową wypowiedz dotyczącą twojego ulubionego gatunku filmowego.. Jaki jest twój ulubiony film, i dlaczego..Na końcu można wymienić najciekawsze przykłady filmów!:)

proszę o szybką odpowiedz!
PILNE!
zadanie dobrze po2 punktowane!:D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:21:17+02:00
Ja bardzo lubię seriale ,komedie a czasem i nawet dramaty.Seriale pokazują mi życie codzienne ludzi które wymyślił sobie reżyser.W dramatach i horrorach jest podobnie reżyser wyobraża sobie coś strasznego i robi z tego dobry film.
moim ulubionym filmem .Podobnie jest w komediach.
mój ulubiony serial to "na dobre i na złe"
mój ulubiony dramat to "zemsta niedźwiedzicy"
a moja ulubiona komedia to "wakacje na kółkach""

Lubię te fimy ponieważ zawierają w sobie morały pouczenia do życia a także historie żecia codziennego.nie często oglądam telewizję z powodu nauki.Jednak na te filmy zawsze znajde chociaż 5minut.:)


myśle że będzie dobrze
2010-03-30T17:23:36+02:00
Moim ulubionym gatunkiem filmowym jest komedia romantyczna,ponieważ uczy w sposób zabawny , składnia czasem do refleksji, pokazuje nam jakich błędów nie popełniać.Natomiast moje uznanie zdobył film Titanic , który uzyskał Oscara za swoją niebanalną fabułę.Historia , która została tam poruszona ujmuje serca odbiorców.Opowiada o silnej więzi między ludźmi,o miłości.Zakończenie nie jest kolorowe , gdyż jedna ukochany głównej bohaterki umiera podczas zatonięcia statku.Aktorzy bardzo dobrze wczuli się w role i idealnie poradzili sobie w tych rolach.Zwłaszcza Leonardo Di Caprio i Katie Winslet.