Odpowiedzi

2010-03-30T17:22:23+02:00
Oszaleć ze szczęścia to przenośnia znacząca być bardzo szczęśliwym , nie kontrolować tego co robimy np. skaczemy , cieszymy się śmiejemy albo płaczemy ze szczęścia.

Styl potoczny to styl języka którego używamy na codzień .
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:23:18+02:00
OSZALEĆ ZE SZCZĘŚCIA
ZNACZY TO BYC ZADOWOLONYM,SZCZĘSLIWYM.NIEKTÓRE REAKCJE LUDZI SA BARDZO NIESAMOWITE.KAZDY CIESZY SIE NA SWÓJ SPOSÓB.MOŻNA POWIEDZEDZIEC ZE ZNACZY TO ZE SIE OSZAAŁO ZE SZCZĘŚCIA.

STYL POTOCZNY – jest to STYL wypowiedzi mówionych, używany w codziennych rozmowach, w małych grupach komunikacyjnych. Podczas wypowiedzi używamy wyrazów potocznych. Często zdarza się popełnianie błędów w wymowie, gdyż reguły gramatyczne są tu nieco rozluźnione.
2 3 2