Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T16:24:41+01:00
Sądzę, że film "dzieci Ireny Sendlerowej" skłania do refleksji. Sendlerowa była odważną kobietą, można bez wahania nadać jej miano bohaterki. Jej działania świadczą o całkowitej bezinteresowności i poświęceniu dla innych- słabszych i bezbronnych. Była to osoba godna podziwu i naśladowania, jaką trudno spotkać w naszym otoczeniu. Narażała własne życie, aby ocalić innych przed śmiercią. Mogłaby stać się przykładem dla każdego z nas, jak pomagać innym w dobrej sprawie. Sądzę, że film przekazuje te argumenty w dobry sposób i każdy z nas powinien poznać jego treść i zrozumieć jego przekaz.

dasz mi naj?
2009-11-01T17:19:08+01:00
Irena Sendler byla bardzo madra i pomocna osoba.
udowadnia ze byc i zyc to nie wszystko kazdy ma swoj cel w zyciu ktory powinien spelniac ale pomagac powinien kazdy jednak jest to smutne bo nie wszyscy chca to robic bezinteresownie
a wrecz przeciwnie wogole nie chca wiec tzeba brac przyklad z takich osob jak pani irena szanowac je i starac sie robic to co one
1 1 1