Odpowiedzi

2010-03-30T17:24:00+02:00
1.Ja uwielbiam piec babki wielkanocne oraz lubię je jeść są naprawde przepyszne.

2.Wielkanoc to czas kiedy dzielimy sie jajkami ,lecz napewno wszyscy chcą by po wielkanocy być oblanym wodą.


:)

25 4 25
2010-03-30T17:24:18+02:00
Jajka wielkanocne już sa w koszyku pomalowane i gotowe na poświęcenie.


Na wielkanoc idę do babci na śniadanie ,będę jej pomagać przygotowywać do stołu.

19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:26:52+02:00
Zbliża się Wielkanoc, dlatego w moim domu już od tygodnia trwają przygotowania do świąt.
Wielkanoc jest radosnym świętem, ponieważ spotykamy się z rodziną i czcimy pamiątkę Zmartwychwstania Pana Jezusa.
35 4 35