Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • OnA7
  • Początkujący
2010-03-30T18:03:43+02:00
Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo. Według objawienia bożego jesteśmy dziećmi błądzącymi wśród naszych problemów dnia codziennego. Bóg uznaje ludzi " nawet przestępców" jako ludzi dobrych i pełnych miłości. Człowiek ma natura z reguły bardzo skomplikowaną, lecz Bóg uważa inaczej. Stworzyciel całej ziemi dał nam wolną wolę. Jest ona jednym z najważniejszych darów od niego. O godności człowieka świadczy i mniejszym to, że człowiek jest uczciwy, przyjmuje kary za popełnione wcześniej błąd.



nie za bardzo ....... ale jest ...... ( możesz pozmieniać haha xd ;p) mam nadzieje że pomogłam ;)
1 5 1
2010-03-30T18:06:50+02:00
Człowiek jest stworzeniem rozumnym i wolnym, który ma ciało i duszę nieśmiertelną. Nikt nie jest idealny każdy jest grzesznikiem. Bóg dał nam życie, a co za tym idzie dobra doczesne.