Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:29:29+02:00
Zamieszkujacy sawanne to wlasnie ci co wymieniles czyli masajowie i murzyni sudanscy rowniesz zamiszkuja tam tak zwani pigmeje czyli ci ktorzy zajmuje sie koczowniczym trybem zycia zajmuja sie łownictwem i zbieractweim rowniez zamieszkuja tam rolnicy i tak zwani pasterze
4 5 4
2010-03-30T17:31:54+02:00
Czarnoskórzy nomadzi (pasterze),
2 5 2