Odpowiedzi

2010-03-30T17:31:09+02:00
A.1080:18=60
Przez godzinę przejechał 60km
Przez 4 godziny przejedzie 240km 4*60=240
Przez 2h 15min przejedzie 135km 60:4=15 60*2+15=135
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:31:58+02:00
S - droga = 1080 km
t - czas = 18 h
v - prędkośc = 1080/18 = 60 km/h
A)
W ciągu godziny przejechał 60 razy 1 = 60 km
b)
t - czas = 4 h
v - predkość = 60 km/h
s - droga = vt = 60 razy 4 = 240 km

t - czas = 2 h 15 min = 2,25 h
v - prędkość = 60 km/h
s - droga = 60 razy 2,25 = 135 km