Odpowiedzi

2010-03-30T17:34:17+02:00
V(slonia)= 36000/10800 = 3,3 m/s
v(mrowki) = 15/6 = 2,5 m/s

slon byl szybszy

muszisz zamienic jednostki z KM na M, i z H na MIN
czyli
36 km = 36000 m
3h = 10800 s

wzor na predkosc wyglada
V= S/T (droga podzielic przez czas)
  • Duox
  • Rozwiązujący
2010-03-30T17:34:36+02:00
12 km/h =3 i 1/3 m/s kwadrat
A mrówka 2,5 m/s[2]
Więc słoń był szybszy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:36:06+02:00
36km/3 h
12km/h <-- słonik :)
mrówka 15m/6 sekund / podziel obustronnie na 3
5m/2 sekundy /30 (obustronnie
150 m/ minutę /60 obustronnie
9km/h

Słoń był szybszy