Napisz opowiadanie pt. Droga do celu. Jego bohaterem może być postać rzeczywista lub fikcyjna. Twoje wypracowanie powinno zająć conajmniej pój strony A4.

Prosze o szybką odp. !



JEŻELI NIE CHCE WAM SIE PISAĆ TO PODAJCIE PO PROSTU TEMAT. PROSZE TO PILNE !!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:30:36+02:00
Jak zrozumiałem to co napisałaś to napisz o Janie Kowalskim który chciał kupić sobie samochud lecz los spłatał mu figle i np jego siostra zachorowała na białaczke i całą tom sume oddał dla niej lecz sie nie poddał i zbierał na swuj wymażony samochud nie wiem czy to jest dobrze ale jest
1 5 1
2010-03-30T19:20:25+02:00
Napisz o tym,że ktoś ma jakieś plany na przyszłość i potem w późniejszych latach je realizuje
8 3 8