Bardzo proszę o rade jak mam przerobić sobie szawkę w szkole.
Chodzi mi przede wszystkim o styl ,czyli np. co tam mam nakleić
ozdobić powiesić itp.
Proszę o rade jak mam zrobić ją NA ZEWNĄTRZ i WEWNĄTRZ.
PROSZĘ POMOCY!
poniżej moja szawka w szkole,może wam w tym czymś pomorze.
:)

3

Odpowiedzi

2010-03-30T17:34:18+02:00
Najlepiej wes samoprzylepny papier poprzyklejaj gwiazdki itp i pomaluj moze jakas farba moze zielona ;p
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:36:46+02:00
Z zewnątrz możesz przykleić na nią kryształkowe nakleiki. Chodzi o takie z diamencikam,które dodają często do gazet. Co do wnętrza to proponuję plakaty,wycinki z gazet z ulubionych filmów,piosenkarzy,zespołów.Ewentualnie zrobienie wszystko pod jeden kolor tylko w różnych odcieniach. Możesz do środka dać też zdjęcia bliskich osób w fajnych ramkach,perfumy,błyszczyki i pudełeczka na nie.
2010-03-30T17:52:02+02:00
Cześć ja proponuje poobklejać szafkę z zewnątrz gazetami takimi szarymi (tylko nie równo, w różne strony) :D a w środku czerwonym papierem lub materiałem będzie stylowo i pomysłowo ;)
1 1 1