Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:46:45+02:00
Szymon - Piotr- rybak z Betsaidy
Andrzej- rybak z Betsaidy
Jakub
Jan-rybak znad jeziora Genezaret
Filip
Bartłomiej
Mateusz-poborca podatkowy, celnik
Tomasz
Jakub syn Alfeusza
Szymon-Gorliwy
Juda syn Jakuba
Judasz Iskariota

nie mam wiecej
4 1 4
2010-03-30T17:54:59+02:00
Szymon Piotr - rybak
Andrzej - rybak
Jakub - rybak
Filip -
Jan -rybak
Bartłomiej - rybak
Mateusz -poborca ceł i podatków
Tomasz - rybak [przypuszczenie ]
Jakub syn Alfeusza - [nie wiemy nic o nim ]
Szymon-Gorliwy - faryzeusz
Juda syn Jakuba - [ nie wiadomo ]
Judasz Iskariota -[ nie wiem ]
4 2 4