Odpowiedzi

2010-03-30T17:40:46+02:00
Przepis:
2 szklanki zaufania
5 łyżek miłości
szczypte dobroci
garśc tęsknoty

przygotowanie :wszystkie składniki wsypac do miski i wymieszac.potem wsadzic do piekarnika i pies 30 minut po wystudzeniu udekorowac nasionami uczucia:)
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:41:13+02:00
3 łyżeczki miłości
1 lyżka prawdy
2 szczypty ziaren szczerości
3. kilka liści zgody
4 łyżeczki szacunku

do wielkiego wlac wody. odczekac kilka minut, wlać 3 lyzeczki milosci lyzeczke prawdy i mieszać przez około 3 minunty .Po zagotowaniu dodać 2 szczypty ziaren szczerości i 4 łyzeczki szacunku. Mieszać nastepne 3 min. Po 3 minutach odstawić do wystygnięcia i dodać liście zgody. odstawić na jeden dzien. Po czym podać 2 razy dziennie po pół szklanki
2 3 2
2010-03-30T17:43:32+02:00
Składniki:
- jedno świadectwo ukończenia wybranych studii,
- co najmniej dwa tytuły (mgr , inż. ...) przed nazwiskiem
- jedna szczęśliwa rodzina
- milionowa wygrana w Lotto
- jedno spełnienie w pracy
- szczypta miłości

Przygotowanie:
Aby uzyskać szczęśliwe życie przeżyj miłe dzieciństwo. Mieszając w coraz to wyższej temperaturze, skończ studia na dwóch kierunkach, najlepsze byłoby to z wyróżnieniem. Załóż rodzinę składającą się z co najmniej czterech osób. Regularnie bierz udział w losowaniach Lotto. Na sam koniec dodaj szczyptę miłości i spełnienia. Wystudź i podawaj na talerzu z odrobiną ziół radości.
2 2 2