Odpowiedzi

2010-03-30T17:39:00+02:00
Święci pomagają nam w trudnych chwilach. gdy mamy cos do zrobienia większość ludzi się modli do nich i twierdzą ze im to pomaga.
liczę na NAJ.....
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:41:22+02:00
Święci pomagają nam poprzez to iż dzięki nim możemy uwierzyć że Bóg istnieje właśnie daje przez nich znaki np ojciec Pio i jego stygmaty udowadniają że pan Jezus był wśród nas on miał ślady męki P.J na ciele .oni mogą nam pomagać czyli możemy się do nich modlić np do Św Antoniego od rzeczy zagubionych to są wysłannicy Boga .
2010-03-30T18:10:59+02:00
Ludzie wierzą,że Święci dają im siłę i wiarę w siebie.Pomagają nam kiedy mamy jakiś problem i podnoszą nas na duchu.Mają nadzieje,że kiedy się pomodlą,Święci dadzą im siłę.