Odpowiedzi

2010-03-30T17:44:39+02:00
Cześć .....
chciałbym ci wyjaśnic dlaczego król kazimierz dostał przydomek wielki. krol kazimierz byl madrym wladca,sprawiedliwym i wiedział jak rzadzic . z tych powodów nadano mu przydomek wielki, poniewaz dokonał dla polski rzeczy wielkich.
licze Na najlepszy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:45:52+02:00
Drogi kolego!!

Piszę do ciebie bo chcę wytłumaczyć tobie dlaczego król Kazimierz otrzymał przydomek wielki.
Król Kazimierz dostał przydomek wielki dlatego ,że bardzo przyczynił się do rozwoju państwa polskiego.Kochał swój kraj,i dla niego zrobił by wszystko.
O tym dlaczego dostał przydomek wielki mówi to przysłowie>Zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną.




Pozdrawiam ...............

PS Przyjdź do mnie w sobote to pojeździmy na rolkach.

to moje rozwiązanie.