Odpowiedzi

2010-03-30T17:41:52+02:00
Nazwy czy rodzaje ? masz to i to :)

partie polityczne,
komitety wyborcze,
związki wyznaniowe,
organizacje pracodawców,
związki zawodowe,
cechy rzemieślnicze;

Stowarzyszenie MONAR
Stowarzyszenie OPTA
Stowarzyszenie Mamy Wielkie Serca
Stowarzyszenie Obrońców Zwierzą
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
Stowarzyszenie Filmowców Polskich
10 3 10
2010-03-30T17:44:20+02:00
1.Organizacje społeczne.
2.Kościoły i inne związki wyznaniowe.
3.Organizacje religijne,uwarunkowane prawnie/
4.Komitety powstające w celu przygotowania wyborów (Sejm i Senat)
5.Partie polityczne.
np.

Caritas

Stowarzyszenia Wolontariuszy Wobec AIDS

Stowarzyszenia Młoda Socjaldemokracja

Stowarzyszenia Sportów Ekstremalnych Mielec

Stowarzyszenia Popierania Inicjatyw Społecznych

Stowarzyszenia Inspektorów Ochrony Radiologicznej

Stowarzyszenia Chorych na Łuszczycę

Stowarzyszenia Polskich Artystów Muzyków

;D
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:46:20+02:00
Stowarzyszenie Pisarzy Polskich

Stowarzyszenie Księgowych W Polsce

Stowarzyszenie Zachować Dla Przyszłości

Stowarzyszenie Przyjaciół Osób z Zespołem Downa

Polskie Stowarzyszenie Diabetyków Zarząd Regionu Ziemi
Przemyskiej

Chełmskie Stowarzyszenie Budowlanych

link : http://www.wspomagam.pl/opp/p/1
8 2 8