Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:46:10+02:00
945,27:9=105.03
804,05:5=160,81
73,012:4=18,253
25,68:0,4=64.2
34,02:0,9=37.8
14,4:1,2=12
246:0,6=410
473:1,1=430
288:0,12=2400
3,57:0,05=71,4
14,5:0,25=58
54,6:1,05 =52
14 4 14
2010-03-30T17:50:37+02:00
945,27:9=105,03
804,05:5=160,81
73,012:4=18,253
25,68:0,4=64,2
34,02:0,9=37,8
14,4:1,2=12
246:0,6=410
473:1,1=430
288:0,12=2400
3,57:0,05=71,4
14,5:0,25=58
54,6:1,05=52
11 4 11