Przeczytaj wymienione zwroty opisujące reakcje ludzi na różne wydarzenia.
Nazwij emocje, o jakich mogą informować poszczególne zachowania.

-otworzyć szeroko oczy - zdumienie, strach
-zblębnąć-............
-często przełykać ślinę-............
- zarumienić się-..............
-spuścić oczy-...........
-wzruszyć ramionami-.............
-zacisnąć ręce w pięści-...............
-powłóczyć nogami -...................

3

Odpowiedzi

2010-03-30T17:44:25+02:00
-przestraszyć sie, zmartwić
-denerwować się
- usłyszenie komplementu lub miłośc do kogoś
-
- nie obchodzi mnie to
-
2010-03-30T17:48:05+02:00
Zblednąć- przestraszyć się, coś nie tak
Często przełykać ślinę-zdenerwowanie, niepewność
Zarumienić się- wstydzić się
Spuścić oczy- starać się wyjść z danego, niepewnego dla ciebie tematu
wzrszyć ramionami- mieć wszystko obojętnie
Mam nadzieję że pomogłam ;PP
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:48:20+02:00
-zblednąć(źle przepisałaś)=strach
-często przełykać ślinę=lęk
zarumienić się=zawstydzenie
spuścić oczy=obawa
wzruszyć ramionami=zobojętnienie
zacisnąć ręce w pięść=gniew
powłóczyć nogami=nuda