Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:45:01+02:00
1. Dostosować diete do własnych potrzeb [ wiek , płeć , aktywność fizyczna ] .
2. Jeść jak najwięcej warzyw i witamin , oraz produktów pełnowartościowych .
3. Spożywać 1-3 razy dziennie rośliny strączkowe i orzechy .
4. Jeść nabiał 1-2 razy dziennie .
5. Unikać białego pieczywa , czerwonego mięsa i tłuszczy stałych .
1 5 1
2010-03-30T17:47:34+02:00
1. jedzenie owoców przynajmniej 4-5 razy w tygodniu;
2. do zamiast jakiś dodatków chemicznych można zrobić surówkę
3. nie wolno rezygnować, np. z mięsa które ma w sobie takie składniki odżywcze jakich nie ma żadna inna potrawa
4. jeść nabiał(twarogi,mleko,sery) przynajmniej 3-4 razy w tygodniu
5. jeśli stosujemy dietę to powinniśmy ją dostosować do siebie, a nie brać z internetu byle jaką
6. zamiast pić soki z kartonów albo napoje gazowane można wycisnąć sok ze świeżych owoców i marchewki