Proszę o rozwiązanie punktów:
1.Grupa wysp położonych blisko siebie.
2.Nie jest nim Morze Kaspijskie.
3.Część lądu najdalej wysunięta w stronę morza lub jeziora tworząca charakterystyczny wstęp.
4.Najbardziej zimny ocean.
5.Linia, która jest granicą między wodą, a lądem.

3

Odpowiedzi

2009-11-01T15:26:49+01:00
1.archipelag
2.zbiornik wodny
3. półwysep
4.arktyczny
5.linia brzegowa
2 5 2
2009-11-01T15:27:22+01:00
1. Archipelag
2. Morze (Morze Kaspijskie to jezioro)
3. Półwysep
4. Atlantycki (albo Arktyczny)
5. Linia brzegowa
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:29:33+01:00
1.Archipelag
2.Tego nie wiem...
3.Półwysep
4.Ocean Arktyczny
5.Linia brzegowa
To są odpowiedz to twoich pytań, ale ja miałam taką samą krzyżówkę i to są odpowiedzi do pozostałych pytań:
1. Część lądu wysunięta w stronę morza lub jeziora i z trzech stron oblana wodami .
2. Cześć lądu mniejsza niż kontynent oblana ze wszystkich stron wodą.
3.Cześć morza lub jeziora z trzech stron obżeżona lądem .
4.morze otoczone lądami .
5.np. Atlantycki .
6.grópa wysp położonych blisko siebię .
7.nie jest nim morze kanadyjskie .
8.zwężenie obszaru wodnego , łączące dwa zbiorniki wodne .
9.cześćlodu najdalej wysuniętego w strone morza lub jeziora tworząca chareakterystyczny występ .
10.najbardziej zimny ocean .
11.linia , która jest granicą między wodą a loądem .
A tu odpowiedzi:
1. półwysep
2. wyspa
3. zatoka
4. morze śródziemne
5. ocean
6. archipelag
7. morze
8. cieśnina
9. przylądek
10. ocean arktyczny
11. linia brzegowa
xD
Myślę ze pomogłam ;)
16 4 16