Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T17:50:41+02:00
Fundacje.
1.Pomóż dzieciom przetrwać zimę.
2.Słoneczko.
3.Ochrona środowiska.
4.Pomóż zwierzętom przetrwać zimę.
5.Caritas.

WIEM TYLKO TYLE!!!!!!!!!!!
1 5 1
2010-03-30T17:58:10+02:00
Helsińska Fundacja Praw Człowieka
Fundacja Polsko-Niemieckie Pojednanie
Fundacja Nasza Ziemia - Sprzątanie Świata
Fundacja Viva
Fundacji Rozwoju Kardiochirurgii,,Polskie Sztuczne Serce''
Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
Fundacja Tacy Sami
Fundacja La Strada
Fundacja Pomocy Samotnej Matce Pro-Vita





Ex Litteris Libertas
Społeczny Fundusz Stypendialny
Komitet Pomocy dla Zwierząt
Stowarzyszenie na Rzecz Pomocy Dzieciom z Wadami Słuchu
Stowarzyszenie Edukacyjno-Artystyczne "OTO JA"
Stowarzyszenie "Podaj Rękę
Stowarzyszenie "SURSUM CORDA"
Stowarzyszenie Amnesty International
Stowarzyszenie Edukacji Muzycznej
Stowarzyszenie Profilaktyki i Terapii "Młodzi-Młodym"
Stowarzyszenie "Szkoła i My"
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:58:29+02:00
Fundacje
-tvn nie jestes sam
-anny dymnej
-batorego
-polsat
-mam marzenie
-dzieciom zdążyć z pomocą
-wielka orkiestra świątecznej pomocy
-wspólna droga
-nasza ziemia
-na rzecz nauki polsikej
-rozwoju demokracji
-nasza ziemia

stowarzyszenia
-monar
-wspólnota polska
-Wspomagania Rozwoju Społeczności Lokalnej "TOTUS"
-Rodziców i Opiekunów Dzieci Niepełnosprawnych
"Dać Szansę"
- Związek Marynarzy, Byłych Flisaków
i Miłośników Łączan
-Społeczno-Kulturalne "Ziemia Kalwaryjska"
-"Historyczne Hotele Polski"
-arka
-Przedsiębiorców Małopolski
-Młodych "Juvenes Juvenibus"