Przetłumacz:
In Svens Schultasche sind viele interessante Sachen. Sven hat darin immer Bücher und Hefte und ein Mäppchen. In der Schultasche befinden sich auch Turnschuhe und ein Taschenrechner. Oft hat Sven auch ein Handy und ein Lineal dabei.

z góry Dzięki ! :*:* Naj Czeka !! :*:* :))

3

Odpowiedzi

2010-03-30T17:49:35+02:00
W tornistrze Svena ma wiele ciekawych rzeczy. Sven ma zawsze książeki i czasopism. W tornistrze ma buty i ma też również kalkulator. Sven często ma telefon komórkowy.


PS.Może być?
2010-03-30T17:59:14+02:00
W plecaku Svena jest dużo interesujących rzeczy .Sven ma zawsze książki i zeszyty oraz piórnik. W plecaku są także trampki i kalkulator .Sven ma często także komórkę i linijkę .

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:33:40+02:00
W plecaku szkolnym Svena jest wiele ciekawych rzeczy. Sven ma tam zawsze książki,zeszyty oraz piórnik. W plecaku znajdują się także trampki i kalkulator. Często ma on także przy tym telefon komórkowy i linijkę.



UWAGA

ein Mäppchen to nie jest ołówek jak napisała osoba powyżej lecz piórnik. Ołówek jest Bleistift ;) Natomiast Hefte to zeszyty a nie czasopisma (Zeitschrifften)