Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T17:50:26+02:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych na Wieczór Idealistów, który odbędzie się w Kompleksie Pałacowo-dworkowym w Stalowej Woli, dn. 10.05.2010 o godz.16.00.

P.S.
Obowiązuje strój galowy.

Z poważaniem
Jan Mowalski
przewodniczący Stowarzyszenia Idealistów


:D
2010-03-30T17:54:13+02:00
Zaproszenie!

Serdecznie zapraszam Panią Karolinę Kowalska na uroczystość wieczorku idealistów , ktory odbedzie sie 09.04.2010r. o godzinie 17.00 w restauracji przy ulicy Dąbrowskiego 21.
Byłoby nam bardzo miły gdyby Pani zachciała przyjąć nasze zaprosznie.

podpisxD