Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T15:22:52+01:00
500-100%
350-x

x=350*100%:500=70%

100%-70%=30%

zmalało o 30%
2009-11-01T15:23:30+01:00
350/500 * 100% = 70%
100% - 70% = 30%
Sprzedaż zmalała o 30%


albo przez proporcje a potem równianie
500 to 100%
350to x

x=100*350/500
x=70%

100%-70%=30%

Sprzedaż ciastek zmalała o 30%

2009-11-01T15:24:09+01:00
X - o ile zmalała sprzedaż ciastek

500 - 500x = 350
500x = 150
x=0,3 =>0,3*100% = 30%

Odp: Sprzedaż ciastek zmalała o 30%.