To zadanie mam na jutro .Pomocy niech mi ktoś pomoże z tym zadaniem mam napisać opowiadanie (temat dowolny),w którym użyje jak najwięcej wyrazów ze spisu; mmabażur,bagaż,bandaż,barbarzyńca,bierzmowanie,Błażej,bochen,Bożena,burza, chałupa,chaos,charakter,chemia,chęć,chichot,chłopiec,chochlik,chociaż,chomik choinka chorągiew choroba chować chód chór chudy chuligan chustka chyba chybić chytrus córka czółno dopóki dopóty drapieżnik dyżur echo filiżanka góra gdyż hoży iż iżby ircha jaskółka jarzębina jarzyna już jechać jeż jeżyna Józef kałuża katechizm każdy kłótnia kochać kojarzyć korzeń korzyść kożuch król królik krótki krzyż który lichtarz loża łupież łyżwyb macierzanka macierzyństwo marzyć mózg Murzyn narząd narzeczona narzekać narzędzia nóż ogół oprócz orzech pasażer pęcherz płótno ponieważ porządek porzeczka pożyczka pożytek półka pózno próba przyrząd rachunek równo również rózgi rzadki rządzić rzecz rzeka rzekomo rzemieślnik rzemyk rzezba rzeżucha ryż skóra smażyć sójka szczegół świeżość tchórz towarzysz uchwyt urządzenie urzędnik warzywo wąż wierzba wierzch wiewiórka wieża wióry włóczka włócznia włókno wójt wróbel wydarzenie zboże zdarzenie zderzenie zmierzch zorza zwierzę zródło Żaneta żart żądanie żelatyna żelazko żółtko żółty żółw.

2

Odpowiedzi

2009-11-01T15:31:21+01:00
Ta noc w szpitalu była koszmarna.Ludzie umierali jak muchy.po dwóch dobach przybyła karedka . Dwoje ludzi zgineło w wypadku samochodowym.Było tyle krwi ,że aż zaczeło brakować bandaży ,chust i lekarstw .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:13:12+01:00
Król zwierząt urządził towarzyskie spotkanie nad rzeka, na które zaprosił chomika, jaskółkę, chuligana jeża, cztery króliki, tchórzliwą sójkę, chystusa wiewiórkę, węża, żółwia i niedrapieżnego wróbla. Kupił zółty ser, wióry, ryż, pożeczki i jażębiny. Niestety zaczęła sie burza, piorun trafił w choinkę, która spadła na chałupę króla i wszyscy zginęli.