Jakby się dało przetłumaczyć te zdania , i jeżeli się da to od razu napisać odpowiedź . ;)
1. Which picture in your opinion shows the most fashionable school uniforms?
2. Do students have to wear in your school ? If yes, what do they look like?
3. Do you think it's a good idea for students to wear uniforms? Why? / Why not?

książka - longman , pomarańczowa , podręcznik i repetytorium z testami . str 60 zadanie 4! na jutro , ważne!

2

Odpowiedzi

2010-03-30T17:58:07+02:00
Nie mam ksiazki wiec tylko przetlumacze.
1. Ktore zdjecie wedlug ciebie pokazuje najbardziej modne mudnrki szkolne
2. Czy uczniowie w twojej szkole musza je nosic (mundurki). Jesli tak to jak wygladaja.
3. czy uwazasz za dobru pomysl zeby uczniowie nosili mundurki. Dlaczego/ Dlaczego nie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:02:25+02:00
1. które zdjęcie twoim zdaniem przedstawia najmodniejsze mundurki.?
2. (dziwnie skonstrułowane zdanie ale dosłownie znaczy to:) czy w stwojej szkole uczniowe musza nosić?(te mundurki) jeśli tak , jak wyglądają?
3. czy twoim zdaniem jest to dobrym pomysłem żeby uczniowie nosili mundyrki? dlaczego?/dlaczego nie?


In my opininion the most fashonable uniforms shows picture one.
In my school students havn't wear schooluniforms.
I fink it is goog idea becouse somebody con be poor so this person con think his close are ugly and he szaj this.