Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T18:00:51+02:00
Wg. mnie miłość to stan, w którym jesteśmy w stanie myśleć tylko o swojej sympatii.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:20:02+02:00
Miłość, nie wiem czym jest. Nie znam definicje tego słowa. Miłość jest dobrocią Jezusa dla nas, Jego poświęceniem, śmiercia w mękach dla odkupienia naszych grzechów. Miłość jest powietrzem, bez którego człowiek nie może żyć. W swych młodzieńczych latach żyje "powietrzem" - miłością rodziców. Póżniej znajduje, swoją żonę, swojego męża i żyje miłością do niego/niej - to jest powietrze. Miłość to oddanie, poświęcenie dla kogoś, miłość do akceptacja słabości, wad ukochanej osoby.
2 3 2