Wykładzina "Retro" ma 2m i 3m szerokości i kosztuje 31zł / m bieżący . Wykładzina "Super" ma 2,5m szerokości i kosztuje 15 zł /m kwadratowy. Pani Ania chce kupić prostokątny kawałek o wymiarach 2,5m x 2,3m. Którą jej się bardziej opłaca kupić?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:05:16+02:00
Retro:2,5mx2,3m=5,75mkwadratowego

5,75x31=187,25

Super:5,75x15=86,25

187,25 >86,25

Odp.Bardziej opłaca się jej kupić wykładzinę firmy "super".
2010-03-30T18:34:58+02:00
Wykładzina ''Retro'' ---> 2,5m x 2,3m=5,75m²
5,75×31=178,25zł
Wykładzina ''Super'' ---> 2,5*2,5=6,25m²
6,25*15=93,25zł


Odp. Bardziej opłaca się kupić wykładzinę firmy ''super''.


:)