Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T18:09:59+02:00
Do jedzenia: -pieprz -banany -cynamon -wanilia -herbata -kawa -goździki -orzechy kokosowe -ananasy nie do jedzenia: meble z : -mahoniu -hebanu -palisandru -złoto -ruda żelaza -ropa naftowa to wszystko pozdro:*
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-30T18:33:53+02:00
- złoto
- żelazo
- ropa naftowa
- wędki bambusowe
2 5 2