Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T19:13:05+02:00
Dane
m=150 kg
t=1s
s=1,5m
_______
W=?
P=?
Aby obliczyć moc najpierw trzeba obliczyć siłę i pracę jaką wykonał ten człowiek.
F=m*g
F=150 kg*10m/s²
F=1500 N

W=F*s

W=1500 N* 1,5m
W=2250 J

P=W/t
P=2550 J /1s
P=2250 W
1 3 1
2010-03-30T19:16:17+02:00
Dane:
m=150kg
h=1,5m
t=1s
g=10m/s'
Szukane:
P=?

P=w/t w=Fr r=h
P=Fh/t F=am a=g
P=gmh/t
P=10*150*1,5/1=2250W
2010-03-30T19:26:06+02:00
P=?
m=150kg
h=1,5m
t=1s
g=10m/s2 (dziesięć metrów na sekundę kwadrat)

W=mgh

P=W/t = mgh/t = 150kg*10m/s2*1,5m/1s = 22500 W