Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:12:35+02:00
Ludzie zachowują się wobec siebie agresywnie kiedy boją się otworzyć przed innymi. Boją się, ze pokarzą jak bardzo są wewnątrz słabi i czuli, a ten kto sie o tym dowie wykorzysta to przeciwko nim. Jest to obrona która człowiek stawia sobie za każdym razem gdy nie jest pewny jakie ludzie maja zamiary wobec niego. Są też ludzie którzy czują się niezrozumiani ( najprostrzy przykład- subkultury ). Nie chcą oni się dzielić swoim życiem bo są pewni, ze zostaną wyśmiani tylko ze względu na ich odmienność a nie poglądy. To ludzie którzy nie tolerują tej odmienności budzą agresję. Czasami ludzie myślą, ze jak ktoś jest agresywny to jego wina, a tym czasem powinni zastanowić się nad sobą.
9 4 9
2010-03-30T18:14:39+02:00
Ponieważ:
•nie szanują się
•taki jest ich charakter
•boją sie otworzyć przed innymi
•Może mają zniesmak do danej osoby
5 3 5