Odpowiedzi

2010-03-30T18:13:29+02:00
Bez Boga ani do proga.
Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje.
Gdy trwoga to do Boga.
Gość w dom, Bóg w dom.
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
Sen - mara, Bóg - wiara.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:14:04+02:00
Aforyzmy:
Kłamstwo nie staje się prawdą tylko dlatego, że wierzy w nie więcej osób.
Trzeba być zakochanym, żeby uwierzyć w anioły.
Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów nie ma.
Spacerek po schronisku dla obłąkanych pokazuje, iż sama wiara nie dowodzi niczego.
Nie mogę uwierzyć w boga, który chce być chwalony cały czas.
Przyslowia:
Sen mara, Bog wiara.
Kto rano wstaje, temu Pan Bóg daje.
Gdy trwoga to do Boga.
Gość w dom, Bóg w dom.
Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
1 5 1