Rola sportu w zyciu czlowieka. trzeba mi tez opisac te argumenty: - wpływ na rozwój fizyczny i psychiczny
-sport jako sposób spedzania wolnego czasu
-rywalizacja sportowa jako mozliwosc sprawdzenia spoich umiejetnosci
- wielcy sportowcy wzorem do nasladowania
- sport jako zrodlo niezapomnianych wrazen emocji

Prosze pomożcie!;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • OnA7
  • Początkujący
2010-03-30T18:21:13+02:00
1.Ulepszamy i upiększamy ciało jak również pomaga nam w odstresowaniu się.
2.Dzięki sportowi rozwijamy swoje zainteresowania i spędzamy dużo czasu na świeżym powietrzu.
3. Sport rozwija w nas ducha rywalizacji. Uczy nas jak wygrywać i przyjmować porażki.
4.Wielu słynnych sportowców nie byli jedyni dobrzy w "swoim fachu" lecz również pilnymi i systematycznymi uczniami. A wszystko przez uprawiany przez nich sport, gdyż wiedzieli czym grozi odpuszczeniem sobie i zrobieniem zaległości.
5. Zdobyte medale, dyplomy. Wszystko to zostanie miłymi wspomnieniami, którymi będziemy mogli się pochwalić w przyszłości. Zdawać sobie sprawę, iż osiągnęliśmy coś w swoim życiu. Mieć satysfakcje z półek pełnych pucharów.
1 5 1
2010-03-30T18:27:02+02:00
Sama intersuje się sportem więc chetnie pomoge ;))
Zadanie:
*Sport jest świetnym sposobem na spedzanie wolnego czasu. Jest to świetna
zabawa połączona z spalaniem tlyszczu.
*Sport to też swietna okazja by sprawdzić samego siebie . Czasami właśnie od skakania na skakance czy jazdy na rowerze zostaje sie swiatowej sławy sportowcem!!!
*Wilecy sportowcy ( tacy jak :Otylia Jędrzejczak,Michał Bąkiewicz,Anna Barańska,Adam Małysz, Justyna Kowalczyk ) są dla nas wielkim wzorem do naśladowania .
*Sport to źródło niezapomnianych wrażen i emocji bo kiedy uprawiamy sport to boimy się i zarazem cieszymy. To jedyne takie źrodło emocji!!!