Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:14:05+02:00
Pisanka wielkanocna to symbol życia. Jest przeznaczona do dzielenia jako znak pokoju i miłości.
22 4 22
2010-03-30T18:14:18+02:00
PisANKI są po to aby można je dekorowac i zanosic w wielkanoc w koszyczku.i po to aby można je zjeśc po święceniu:*
13 4 13
2010-03-30T18:15:47+02:00
Pierwszą pisanke zrobiono niechcący ponieważ jedna kobieta ugotowała jajka w skórkach po cebuli. wiadomo że jajko jest oznaką nowego zycia, (wykluwa się małe pisklę). tak samo jest z zmartwychwstaniem. teraz koloruje się pisanki nie tylko aby były kolorowe ale również dlatego, że przychodzi wiosna, która jest kolorowa.
9 4 9