Uzupełnij zdania , korzystając z podanych pojęć :

PRZEPŁYW ENERGII ,
SIEĆ POKARMOWA ,
KONSUMENCI ,
ENERGIA SŁONECZNA ,
EKOSYSTEM ,
ŁAŃCUCH POKARMOWY ,
PRODUCENCI ,
ENERGIA WIĄZAŃ CHEMICZNYCH .

W................. zachodzi nieustanna wymiana materii i ..................... Organizmy ustawione w taki sposób, że każdy poprzedni stanowi pokarm dla następnego tworzą .......................... , a te łącząc się ze sobą tworzą.............. Podstawę piramidy ekologicznej stanowią........... , którzy przekształcają........................... w...........................

daje naj .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T18:14:46+02:00
W EKOSYSTEMIE zachodzi nieustanna wymiana materii i PRZEPŁYW ENERGII . Organizmy ustawione w taki sposób, że każdy poprzedni stanowi pokarm dla następnego tworzą ŁAŃCUCH POKARMOWY , a te łącząc się ze sobą tworząSIEĆ POKARMOWĄ. Podstawę piramidy ekologicznej stanowią PRODUCENCI , którzy przekształcają ENERGIA SŁONECZNA w ENERGIE WIĄZAŃ CHEMICZNYCH

swoją droga... nie wymiana materii, tylko obieg :D (tak, wiem, czepiam się;p)
18 4 18
2010-03-30T18:14:50+02:00
W....EKOSYSTEM............. zachodzi nieustanna wymiana materii i ........PRZEPŁYW ENERGII............. Organizmy ustawione w taki sposób, że każdy poprzedni stanowi pokarm dla następnego tworzą .........ŁAŃCUCH POKARMOWY ................. , a te łącząc się ze sobą tworzą.....SIEĆ POKARMOWA ......... Podstawę piramidy ekologicznej stanowią....KONSUMENCI...... , którzy przekształcają............ENERGIA WIĄZAŃ CHEMICZNYCH............... w..................ENERGIA SŁONECZNA.........
11 3 11
2010-03-30T18:15:14+02:00
W ekosystemie zachodzi nieustanna wymiana materii i przepływu energii Organizmy ustawione w taki sposób, że każdy poprzedni stanowi pokarm dla następnego tworzą sieć pokarmową , a te łącząc się ze sobą tworzą łańcuch pokarmowy. Podstawę piramidy ekologicznej stanowią producenci, którzy przekształcają energię słoneczną w energię wiązań chemicznych.
7 5 7